sobota, 19 lipca 2014

20. Jogurtowy serniczek

Gotowałam już twaróg, serki... Teraz przyszedł czas na jogurt! Byłam bardzo ciekawa jak smakuje serniczek na zimno właśnie z jogurtu, więc musiałam go zrobić. Był naprawdę pyszny i delikatny, miał lekko wodnistą konsystencję, co bardzo mi odpowiadało. :) Tym razem postawiłam na kakao, banany i migdały <3 Jednak serniczek z serków homogenizowanych najbardziej przypadł mi do gustu *.*


Kakaowy* serniczek na zimno z jogurtu (typu greckiego) nadziany gorzką czekoladą i migdałami podany z bananem i prażonymi płatkami migdałów 

* gotowany z budyniem czekoladowym i kakao


Pyszne śniadanie na rozpoczęcie weekendu! Polecam wszystkim :) Miłego wypoczynku :*

9 komentarzy:

  1. w taki upał śniadanie z lodówki to niemal podstawa :)
    udanego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takiego cuda to jeszcze nie miałam okazji spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gotowanego jogurtu jeszcze nie robiłam ale jak kakaowy i z czekoladą to już mam na niego ochotę! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie się prezentuje, ale jakoś się nie mogę przełamać, by jogurt gotować :P

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba się zważył..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba jednak nie :) Takie są właśnie serniczki z jogurtu. NIe probowałeś-nie mów ;)

      Usuń