poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Współpraca z Mixit

Macie muesli? Mam i ja! :) Jestem pewna, że kojarzycie słynną firmę komponującą muesli Mixit? :D Ostatnio co chwilę natykałam się na nią na innych blogach, pomyślałam, dlaczego ja bym nie mogła spróbować... Napisałam. Odpowiedź dostałam w mgnieniu oka, oczywiście była ona pozytywna.
Tak więc zaczęła się moja przygoda z Mixit. Do paczuszki wrzucałam to, na co tylko miałam ochotę i tak powstała moja gigantyczna tuba: "Pysznie, zdrowo, kolorowo!". 

Co znalazło się w moim muesli? 

- W miłości tkwi ziarno - płatki owsiane, chipsy owsiane chrupiące, płatki pszenne, płatki żytnie, płatki jęczmienne
- liofilizowany banan
- płatki kokosowe
- orzeszki piniowe
- pistacje
- kakaowe poduszki zbożowe
- płatki kukurydziane w polewie jogurtowej
- ziarno kakaowca

Po otworzeniu tuby wydobył się niesamowity aromat kokosu, co zmusiło mnie do spróbowania zawartości. Wrażenia? Muesli idealnie chrupie w ustach. Zdrowe, pełne wartości odżywczych płatki wspaniale komponują się z wybranymi przeze mnie dodatkami. Możecie się zdziwić... ale dzisiaj pierwszy raz włożyłam do ust muesli! Te sklepowe mi nie odpowiadały, miały nieapetyczny zapach, a znienawidzonych przeze mnie rodzynek było tam mnóstwo, co zniechęciło mnie do tego typu rzeczy. A to? To jest zupełnie inna bajka! Jestem pewna, że zasmakowało by każdemu, no bo jak mój tata stwierdził że jest wyśmienite to takie właśnie jest! :)




Mixit to wspaniała firma, warta polecenia! :) Wchodźcie na Mixit i komponujcie swoje wymarzone mieszanki! Pełne zdrowia i apetycznych dodatków :D Kontakt z firmą był bardzo udany, a paczuszka raz dwa dotarła do mojego domu. Nic, tylko wychwalać! <3

A teraz taki mały dodatek - mój dzisiejszy obiadek, który chyba już kojarzycie :)


Naleśniki z farszem szpinakowo-twarogowym, polane sosem czosnkowym*, podane z brokułami i prażonymi ziarenkami
*jogurt naturalny wymieszany z czosnkiem i ziołami prowansalskimi

A teraz kończę, bo moje przyjaciółki już na mnie czekają. Miłego popołudnia! :)

9 komentarzy:

  1. O, gratuluję współpracy! :) Teraz i Ty jesteś szczęśliwą posiadaczką tych pyszności :) Obiadek prezentuje się prześwietnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję współpracy i z niecierpliwością czekam na zMIXowane przepisy ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam przyjemność współpracy i testowania musli z tej firmy, jak dla mnie rewelacja ;-) musli jest naprawdę pyszne a tuba do użycia na potem :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję smacznej współpracy :)
    obiad bym ci chętnie zabrała :D

    OdpowiedzUsuń
  5. te musli jest fantastyczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też gratuluję! :*
    Muszę w końcu spróbować tego musli!

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy tylko ja nie miałam okazji spróbować tego musli? Chyba tak :D W każdym z waszych kompozycji znajduję coś dla siebie - u Ciebie jest to banan, płatki kokosowe, pistacje i ziarna kakaowca *.*
    A naleśniki ze szpinakiem to istna rewelka! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super mieszanka <3! Nalesniki mega zachecaja <3 !

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie widziała takiego produktu, zapowiada się bardzo ciekawie :))

    OdpowiedzUsuń