poniedziałek, 20 lipca 2015

290. Jagielnik czy sernik?

Kasza jaglana najczęściej pojawia się na moim talerzu w porze obiadowej. Dzisiaj jednak postanowiłam wykorzystać ją w nieco inny sposób. Daria po raz kolejny zainspirowała mnie swoim pomysłem i w taki sposób powstał "sernik" z jaglanki. Do kaszy dodałam naturalny serek homogenizowany - dzięki czemu masa była bardzo kremowa i delikatna. Postawiłam na zestawienie ze sobą naturalnego kakao, aromatycznego kokosa oraz orzechów laskowych. W środku ukryłam sezonowe owoce - jagody. Całość koniecznie prosto z lodówki! :)

Kakaowo-kokosowo-orzechowy* jagielnik z gorzką czekoladą, jagodami, podany z truskawkami, czereśniami, jagodami, orzechami laskowymi, wiórkami kokosowymi i miodem,
kawa zbożowa z mleczkiem kokosowym

* z dodatkiem kakao, mleczka kokosowego oraz mielonych orzechów laskowych

Moja nieobecność nie była spowodowana wyjazdem - na taką przyjdzie jeszcze czas. Potrzebowałam małej przerwy, przez te dni nie fotografowałam talerza. Śniadania oczywiście były - proste kluski na mleku jak zza czasów dzieciństwa czy mrożone koktajle owsiane. 
W weekend gościłam rodzinę, lubię spotkania po tak długiej przerwie! 
Jedna chwila, jedna wiadomość, a potrafi przewrócić czyjeś życie do góry nogami. Życie jest sprawą tak kruchą, a jego koniec może nadejść w najmniej oczekiwanym momencie...

8 komentarzy:

  1. Czas z rodziną zawsze mile widziany :)
    Super to ciasto, musze upiec :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć Paulina! Zostałaś zaproszona przeze mnie do zabawy LIEBSTER BLOG AWARD. Mam nadzieję, że weźmiesz w niej udział. Szczegóły opisałam u siebie na blogu: https://jaglowska.wordpress.com/2015/07/20/liebster-blog-award/

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo, bardzo mi miło, że zainspirowałam Cię do tego ciacha! świetnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jagielnik koniecznie do spróbowania!

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzeba wypróbować :D

    http://lifeofangiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. przymierzam się do tego :)
    smutne, ale prawdziwe słowa...

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda obłędnie! Muszę go w końcu zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń