czwartek, 3 września 2015

309. Biało-czarne

Trufle jadłam już w wielu odsłonach - z marchewką, pietruszką... Dzisiaj jednak do płatków owsianych nie dodaję warzyw lecz twaróg. Postawiłam na mocno kokosowe trufle, słodkie za sprawą suszonych daktyli. Nadziałam je tak jak rafaello - migdałem oraz owocami - działkowymi malinami i jeżynami. Całość obtoczyłam w naturalnym kakao z odrobiną aromatycznej kawy. :)
Kokosowo-daktylowe trufle twarogowe owsiano-jęczmienne, nadziane migdałami, jeżynami, malinami, obtoczone w kakao i kawie


Z dnia na dzień, dzień staje się za krótki. Muszę jakoś rozplanować sobie dzień, bo z niczym się nie wyrabiam! A to do mnie nie podobne. :D
Czeka mnie siedem lekcji, siedem długich lekcji... Jednak wczorjaszy dzień w szkole minął poztywnie, dlatego z uśmiechem wstaję dzisiaj rano. Dużo się dzieje! :)
Miłego dnia :)

6 komentarzy:

  1. świetne trufle, mają ta zaletę, że mogą zastąpić wszystkie słodkie przekąski, a w smaku są od nich jeszcze lepsze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozytywne nastawienie jak najbardziej się ceni, tak trzymaj! Ja też niestety muszę się przestawić na inny tryb w szkole i ciężko mi idzie jak na razie xD

    OdpowiedzUsuń
  3. trufle cudowne :)

    http://sniadaniowe-wariacje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko siedem? :D Mnie czasami będzie czekać 9, więc nie wiem jak ja się będę wyrabiać xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, świetne trufle! Chętnie bym spróbowała je:)

    OdpowiedzUsuń