poniedziałek, 24 listopada 2014

137. Comfort food

Mimo ponurej pogody, miałam wielką ochotę na lodówkowe śniadanie. Wybierałam pomiędzy puddingiem z manny, a owsianką. Przypomniała mi się słynna owsianka a'la ptasie mleczko, która dawniej królowała na blogosferze. Już kiedyś robiłam wersję kokosową ,więc przepis miałam w jednym paluszku. Owsianka obowiązkowo wylądowała w słoiczku. Puszysta, kakaowa chmurka umiliła mi poniedziałkowy poranek. :)

Kakaowo-bananowa owsianka a'la ptasie mleczko przekładana orzechami laskowymi, migdałami, gorzką czekoladą i musem jagodowym, podana z bananem, orzechami i gorzką czekoladą

Wzorowałam się moim poprzednim przepisem - klik, oczywiście zmieniłam dodatki. :D
Dla stonowania obowiązkowo gorąca zielona herbata!
Ja to mam szczęście, wraz z moich wyjściem ze szkoły, zaczęło padać jak z cebra. A patrząc na chmury miałam nadzieję na śnieg!
Miłego popołudnia! :)

16 komentarzy:

  1. ten słoiczek zawiera w sobie wszystko co kocham! śniadanie idealne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie dość, że tak smacznie to jeszcze wstaje się i śniadanko gotowe :) idealnie na poniedziałek!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak się kołderką owinąć i herbatkę ciepłą w łapkę chwycić to nawet lodówkowe jest dobre na taki dzień. ;) Pysznie Ci to wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lodówkowe śniadanie o takiej porze mnie przeraża! Ale na pewno było pysznie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę zrobić tą owsiankę i na pewno jeszcze w zimie, bo do lata nie wytrzymam! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. słoiczek dobroci i pyszności! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. jak pysznie, poproszę taki słoiczek!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mniam :-) poproszę na jutro na śniadanko na 6:00 :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też ostatnio sobie o niej przypominałam, zdecydowanie jedno z lepszych lodówkowych śniadań :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wygląda bajecznie omnooomnom obserwuje:D

    OdpowiedzUsuń
  11. o, przypomniałaś mi, że już dawno miałam zrobić wersję ptasie mleczko! :) A lodówkowe śniadania ostatnio u mnie wskazane, więc teraz na nią nadszedł najlepszy okres!

    OdpowiedzUsuń
  12. ja nawet zimową porą mam większa chcicę na zimne śniadania niż latem :D

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam takie mieszanki smaków! wersji ptasie mleczko, przyznam, nigdy nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń