piątek, 7 listopada 2014

121,122. Dwie miseczki

Wzięła mnie chrapka na miseczkowe śniadania! Gdy w czwartek zajadałam się gorącą, pełną orzechów owsianką, wiedziałam, że i dziś podobnie rozpocznę dzień. Monotonii nie lubię, więc postanowiłam zamiast owsianych ugotować płatki ryżowe. Do tych delikatnych płatków dodałam dodatkowo ubite białko, które sprawiło, że wszystko nabrało kremowej, lekkiej konsystencji.
Wracając do czwartku - straszną ochotę miałam na orzechy! Tak więc wrzuciłam do owsianki przeróżne rodzaje orzechów, które dały fantastyczny aromat owsiance i cudownie chrupały w ustach. 
Muszę częściej robić miseczkowe śniadania! :)

Kokosowe* płatki ryżowe na mleku z ubitym białkiem, podane z bananem, śliwką, gruszką, orzechami nerkowca, migdałami, chipsami kokosowymi i prażonymi wiórkami kokosa
*gotowane z wiórkami kokosowymi
Orzechowa* owsianka na mleku podana z bananem, gruszką, masłem orzechowym i orzechami (laskowymi, nerkowcami, włoskimi, ziemnymi, pekan i migdałami)
*gotowana z mielonymi orzechami laskowymi i migdałami

W związku z przedłużeniem współpracy z firmą Skworcu otrzymałam wczoraj kolejną paczuszkę. Oczywiście nie mam na co narzekać, a tylko i wyłącznie chwalić i polecać! Kontakt mailowy to jak zawsze sama przyjemność. Starannie zapakowana paczuszka dotarła do mnie już następnego dnia po nadaniu. W paczce znalazło się wszystko o co prosiłam, a co to było?
- Olej kokosowy
- Miodofrutti malinowy
- Kakao naturalne
- Mielone orzechy laskowe
- Orzechy laskowe
- Orzechy pniowe
- Chipsy kokosowe
- Sezam
- Pestki dyni

I kolejny tydzień "szkolny" za nami. No a teraz cztery dni wolnego! :D Zapowiadają się czasochłonne śniadania i eksperymentowanie w kuchni, jak ja to kocham! <3
Miłego dnia, spędźcie ten czas najlepiej jak potraficie! :)

15 komentarzy:

  1. czekam na Twoje eksperymenciki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle obie miseczki precyzyjnie ozdobione! Powinnaś dodawać większe zdjęcia, byłoby co podziwiać w większym formacie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dwie idealnie wypełnione miseczki :D To ta pogoda skłania do miseczkowych, ciepłych śniadań :D

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę współpracy i tych miseczek wypełnionych takimi pysznościami *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj pyszności :-) lubię takie śniadanka :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie skomponowane miseczki :)
    Czekam na śniadania z produktami, które otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. miseczkowe śniadania idealne na jesienne poranki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I na którą tu miseczkę się zdecydować :) chyba na tę pierwszą...

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne te Twoje miseczki, apetyczne i wypełnione po brzegi. ^.^

    OdpowiedzUsuń
  10. Miseczkowym nic nie może się równać, z białkiem szczególnie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ile orzechów! Ty wiesz, że ja to lubię, nawet baaardzo! ;d co jak co, ale takie śniadania mogłabym jeść codziennie, aż do znudzenia ;p

    OdpowiedzUsuń