sobota, 18 kwietnia 2015

241. Z patelni

Jak zawsze sobotni poranek spędzam nad patelnią. Ostatnio smażyłam naleśniki, jeszcze dawniej placki, dzisiaj jednak postawiłam na zapomniane przeze mnie serniczki. Zdecydowałam się na mocno kakaową wersję, w środku ukryłam gorzką czekoladę, a całość dodatkowo panierowałam w aromatycznych wiórkach kokosowych. Użyłam wartościowej mąki owsianej. Serniczki z patelni podałam obowiązkowo z owocami - słodkim bananem i soczystym kiwi. Nie mogło zabraknąć także chrupiących migdałów oraz domowego masła migdałowego. Jedne z najlepszych serniczków! :)

Kakaowe owsiane serniczki z patelni nadziane gorzką czekoladą, we wiórkach kokosowych, podane  z bananem, kiwi, migdałami i domowym masłem migdałowym  


Polecam dodatkowo zmielić twaróg, serniczki wychodzą wtedy bardzo kremowe i delikatne! Serniczki smażone są na oleju kokosowym.

Szybko minął ten tydzień. Następny zleci pewnie jeszcze prędzej, tym bardziej, że do szkoły idę tylko w poniedziałek i piątek. Dzisiaj biorę się lekcje i naukę. Ale tak to jest jeśli zostawiam wszystko na ostatnią chwilę. Za chwilę trochę posprzątam i upiekę babeczki. Sobota zapowiada się przyjemnie.
Miłego dnia! :)

19 komentarzy:

  1. Serniczki wyszły ci idealne po prostu. Konsystencja taka jaką lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiwi. Kiwi zdecydowanie kojarzy mi się z Twoim blogiem :D
    Udanego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też Twój blog kojarzy się właśnie z kiwi(i z super podanymi śniadaniami, ale to chyba oczywiste:p)!

      Usuń
  3. przypomniałas mi jak danwo serniczków nie jadłam, a kiedyś uwielbiałam je w wersji mojej mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kremowe serniczki...ahh jak to brzmi!

    OdpowiedzUsuń
  5. nadal nie jadłam serniczków z patelni...

    OdpowiedzUsuń
  6. teraz to mam ochotę na serniczki, a brak twarogu :<
    pięknie je poddałaś! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak pysznie! Podziel się takimi serniczkami! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O rany! Koniecznie muszę takie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo pięknie podane i super serniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śniadanie idealne, od razu milej na sam początek dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ja ich dawno nie smażyłam! I jak się za nie ponownie zabiorę to skorzystam z rady i zmielę twaróg, koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba takie zrobię, tylko kupię twaróg ;p

    OdpowiedzUsuń